lørdag den 29. oktober 2011

MASH og Le Sommelier flytter ind i Københavns Lufthavn

Københavns Lufthavn kan i 2012 byde velkommen til to populære københavnske kendinge, når MASH og Le Sommelier Bar & Bistro åbner i Terminal 2. SSP står bag samarbejdet, der er et led i lufthavnens strategi om at tilbyde passagererne det rette mix af internationale brands og solide danske navne.

Der står bøffer i særklasse og sublime franske bistroklassikere på menuen, når MASH og Le Sommelier Bar & Bistro slår dørene op i Københavns Lufthavns Terminal 2 i 2012. Det sker i samarbejde med food and beverage-virksomheden SSP, som Københavns Lufthavne netop har forlænget sit mangeårige samarbejde med.

?Strategien for vores food and beverage-tilbud er at skabe det helt rette mix af internationale navne og ?local heroes?. Da SSP præsenterede to stærke københavnske brands, som længe har stået på vores ønskeliste, var vi ikke i tvivl. Vi ser frem til at fortsætte samarbejdet med SSP og glæder os til at kunne tilbyde vores passagerer en bid af det bedste fra København fra 2012,? siger Carsten Nørland, VP Sales & Market i Københavns Lufthavne.

En prestigefuld location
Teamet bag Le Sommelier og MASH ser frem til at flytte ind i lufthavnen: ?Det har altid været en ambition for os at drive restaurant på en prestigefuld location som Københavns Lufthavn,? siger Francis Cardenau, stiftende partner i MASH og Le Sommelier.

"Placeringen i lufthavnen og samarbejdet med SSP vil uden tvivl hjælpe os til at styrke vores internationale profil og forhåbentlig skabe nye muligheder for at etablere os uden for landets grænser, måske også i andre lufthavne.?

Foruden MASH og Le Sommelier Bar & Bistro vil SSP også stå bag to nye delis, som åbner under navnet Food Market and More. Her vil SSP teame op med et hold af danske stjernekokke og udvikle en menu, som blandt andet vil omfatte supper, sandwiches, salater og kager ?to go? samt et udvalg af pizza, burgere og andre varme retter.

?Det fortsatte samarbejde med Københavns Lufthavne vil konsolidere vores forretning på ét af vores nøglemarkeder. Skandinavien har altid været et vigtigt marked for os, og den nye kontrakt med Københavns Lufthavne giver os mulighed for at videreudvikle vores nuværende succes i regionen,? siger Henrik Andersen, som står i spidsen for SSP?s danske forretning.

Københavns Lufthavne har samarbejdet med SSP siden 1975. SSP er i dag Danmarks største food and beverage-virksomhed.

En bid af København på farten
Inspireret af de store steakhouses i New York tilbyder MASH (Modern American Steak House) en sofistikeret amerikansk madoplevelse med et uformelt dansk touch. MASH åbnede i hjertet af København for to år siden og fik hurtigt et ry som byens must-visit steakhouse. Restauranten har været fuldt booket hver aften siden åbningen. MASH serverer kvalitetsudskæringer som fx NY Strip, Ribeye and Porterhouse steaks, komplementeret af et spændende og omhyggeligt sammensat vinkort.

Le Sommelier Bar & Bistro er et fyrtårn på Københavns kulinariske scene, og fra 2012 kan passagererne også opleve den moderne franske bistromad og -atmosfære i lufthavnen. Le Sommelier Bar & Bistro er både for rejsende, som har lyst til en hurtig øl og en snack i baren, og for dem med god tid til at nyde et autentisk kvalitetsmåltid i det mere afslappede lounge-område.

Læs mere her

tags: New York, København, restaurant, Danmark, Københavns Lufthavn, Københavns Lufthavne, Ribe, 2012, virksomhed, Skandinavien, atmosfære, strategi, øl,

onsdag den 19. oktober 2011

Irma gør det nordiske køkken opnåeligt

Danskerne skal have anderledes retter på middagsbordet.

Det sker, når Irma fra i dag går i gang med sit mest ambitiøse projekt inden for gastronomi i mange år.

Det går ud på at få det nordiske køkken, indenfor rækkevidde for en større del af befolkningen. Projektet skal skaffe andre råvarer, innovative producenter og flere sæsonaktuelle varer i butikkerne.

Konkret møder kunderne de nordiske varer i butikker og i tilbudsavisen for denne uge. Jomfruhummer fra Læsø, nordiske krydderier som ramsløg, dild og brændenælde, perlespelt fra Skærtoft Mølle, kronhjortepølser fra Klosterheden, Ingrid Marie æbler fra Fejø og økologiske oste fra Hinge, Thise og Tebstrup præger allerede næste uges tilbudsavis..

Men det er kun begyndelsen, for der er tale om en indsats, der vil blive forstærket over de kommende år.

For mindre end 10 år siden ville der næppe være mange, der havde troet på et gennembrud for det nordiske køkken og slet ikke, at en dansk restaurant baseret på nordisk mad skulle blive kåret som verdens bedste og tiltrække gæster fra hele kloden. Men det er sket, og nu har Irma sat sig for at gøre det nordiske køkken spiseligt for alle.

?Vi ønsker at styrke den danske madkultur. Midlet er det, vi kalder Irmas nordiske smag, som vil være en fælles paraply under hvilken vi vil samle varer, inspiration og ideer fra det nordiske spisekammer. Irma skal ikke være et restaurantkøkken. Men vi vil gerne bringe den mere jordnære filosofi bag det nordiske køkken, som en række kendte kokke har udviklet, videre til vores kunder,? siger indkøbschef Hans Christian Ipland, arkitekten bag Irmas nye interesse for de lokale køkkener.

Filosofien bag det nordiske køkken passer til Irmas holdning til kvalitetsmad og til kædens innovative kunder.

?Det handler for os om at give vores kunder nogle nye smagsoplevelser hjemme i deres egne køkkener. Derfor vil vi arbejde for at fremme udbuddet af ærlige, lokale og lækre råvarer fra det nordiske spisekammer. Det skærper kravene til os som indkøbere, men det giver innovative og dygtige producenter nye muligheder for at komme ud til et bredere publikum,? siger Hans Christian Ipland.

Mange af de varer, som Irma vil markedsføre, kommer fra afgrænsede områder og mindre producenter i Danmark og det øvrige Norden. Det kan betyde begrænsede mængder og korte sæsoner, men det er også en ny mulighed for opdage ukendte råvarer og få en større variation i hverdagen.

Det betyder, at kunderne i Irma fremover kommer til at stifte bekendtskab med både nye, glemte og klassiske nordiske varer og det til supermarkedspriser.

På irma.dk/nordisk , viser Irma slagtermestre i små videoklip, hvordan man nemt tilbereder udvalgte nordiske retter.

Yderligere information: Indkøbschef Hans Christian Ipland, 5159 3891

Læs mere her

tags: restaurant, Danmark, råvarer, supermarked, krydderi, øl,

søndag den 16. oktober 2011

Firmafrokost med 100 % økologisk kød

Virksomheden naturli?vis tilbyder nu firmafrokost med 100 % økologisk kød på menuen. Det sker som følge af virksomhedens fokus på bæredygtighed samt en øget efterspørgsel blandt kunderne i København.

Naturli?vis har eksisteret siden 2006 og leverer dagligt firmafrokost til virksomheder i København, Valby og på Frederiksberg. Lige fra starten har firmaet haft fokus på miljøet og indkøb af gode, årstidsbestemte råvarer. Men først nu tilbyder naturli?vis frokostordningen med 100 % økologisk kød.

?Vi har længe leget med tanken om, at tilbyde en frokostordning med 100 % økologisk kød?, fortæller indehaver og chefkok Elisa Fast. ?Nu er tiden endelig kommet, og vi har fundet gode leverandører til opgaven. Prisen på økologisk kød er desværre stadig væsentligt dyrere end konventionelt kød, men det er lykkedes os at holde prisstigningen på 11 kr. per kuvert, hvilket ikke vil holde veldrevne, miljøbevidste virksomheder tilbage?, vurderer Elisa Fast.

I takt med ?ny nordisk mad?-trenden bruger naturli?vis også masser af lokalt dyrkede og årstidsbestemte frugter og grøntsager. Det mindsker CO2-udslippet, fremmer variationen i maden, og gavner således både miljø og de frokostspisende.

?Vi vælger aktivt årstidens frugt og grønt, hvilket er godt i forhold til både sundhed, smag og variation i maden. Det har altid været en klar mission for os, at tage kundernes sundhed og trivsel seriøst. Nu kan vi med 100 % økologisk kød for alvor endelig også samtidig tage hensyn til miljøet og dyrevelfærd?, udtaler Elisa Fast.

Frokostordningen med 100 % økologisk kød er selvfølgelig valgfri, og virksomheder kan frit vælge mellem øko-ordningen og den på nuværende tidspunkt mest normale ordning med konventionelt kød.

Læs mere her

tags: København, CO2-udslip, Frederiksberg, råvarer, virksomhed, 2006, Valby, miljø, miljøbevidst, øl,

lørdag den 15. oktober 2011

Just-Eat slår to rekorder i samme uge

Sidste uge bød på to rekorder på Danmarks største takeaway-portal Just-Eat, der i alt på ugen serverede mere end 200.000 måltider til sultne danskere og lavede den bedste søndag nogensinde.

Sushi, thai, indisk. Udenlandsk mad bliver mere og mere populært i Danmark, og efterhånden er danskerne også begyndt at bestille de eksotiske retter over internettet. I sidste uge kunne Danmarks førende takeaway-portal Just-Eat sætte to nye rekorder i antal bestillinger.

- Det er første gang i vores historie, at vi har leveret mere end 50.000 måltider på en søndag, så søndag den 9. oktober blev den hidtil bedste søndag på Just-Eat, siger adm. direktør Mads Eriksen, der mener, at årsagen ligger i det udvidede sortiment, der tilbydes på Just-Eat.

- Vi har i det seneste år mærket en voldsom stigning i for eksempel indisk mad og sushi, og vores sortiment af takeaway-retter har aldrig været bredere, end det er nu, så der er virkelig noget for enhver smag, siger Mads Eriksen fra Just-Eat.

Fejrer rekord med rabat
For at få endnu flere kunder til at afprøve det brede udvalg af mad, giver Just-Eat 10 procent rabat til alle kunder i de kommende to uger.

- Vi vil gerne give vores kunder mulighed for at prøve en anden slags mad, end de måske er vant til, og derfor hjælper vi dem lidt på vej ved at give dem ti procent rabat på deres bestilling, siger Mads Eriksen, adm. direktør for Just-Eat.

Udover at Just-Eat forleden kunne fejre den bedste søndag i firmaets historie, så blev uge 40 også årets hidtil bedste uge med i alt 220.000 måltider bestilt gennem Just-Eat.

Just-Eat har leveret takeaway-mad i Danmark i mere end ti år, og i de senere år har den danskstartede virksomhed udvidet med afdelinger i 15 andre lande verden over, så de nu leverer takeaway i lande som England, Brasilien, Spanien og Indien.

Læs mere her

tags: England, direktør, internet, Danmark, Spanien, portal, vold, Indien, Brasilien, virksomhed,

fredag den 14. oktober 2011

Nye snacks til børnene

Kød- og Kyllingepølser fra 3-Stjernet med kun 9 % fedt og det grønne Nøglehul

Nu kommer en helt ny børnevenlig snack fra 3-Stjernet, som er perfekt til madpakken og den lille sult. De to varianter Kødpølse og Kyllingepølse begge kun med kun 9% fedt er mærket med det grønne Nøglehul*). Med denne garanti for det sunde valg er madpakken så godt som smurt. Og med god samvittighed.

To millioner madpakker
Hver eneste dag smører de danske familier 2 millioner madpakker hvoraf mere end 600.000 spises af børn. 57 procent mener, at sundheden kommer først i valget af madpakkens indhold. Og 69% mener, at det er vigtigt, at det smager godt.

3-Stjernet har stor andel i danskernes daglige madpakker; med de kendte favoritter til både store og små.

Danskernes foretrukne madpakkefavorit er 3-Stjernet kødpølse. Mere end 160 mio. skiver spiser vi hvert eneste år, og det svarer til hele 23 skiver pr. dansker!

Den daglige udfordring
Madpakken skal være både sund og nærende, men samtidig indeholde lige præcis det børnene kan li? og det kan være lidt af en udfordring! Børnene elsker en ?lille hilsen hjemmefra? i form af en velsmagende snack eller et stykke frugt skåret lidt anderledes ud. I en travl hverdag efterspørger forældrene sunde, velsmagende og nemme snacks, som kan lægges i madpakken med god samvittighed.

For yderligere information: Anders Laursen, salgs- og marketingdirektør, tlf.: 76 28 25 00

Fakta
*) Nøglehullet er det officielle, nordiske ernæringsmærke, der gør det lettere for forbrugeren at vælge de sundeste produkter indenfor en bestemt produktgruppe.

Varer med nøglehulsmærket indeholder mindre fedt, sukker og salt, mættet fedt, samt flere kostfibre end andre varer af samme type.

83% af de forbrugere, der står for familiens indkøb, kender Nøglehulsmærket, og hver fjerde går bevidst efter nøglehulsmærkede varer når de køber ind.

Kilde: Fødevarestyrelsen

Læs mere her

tags: direktør, samvittighed, Fødevarestyrelsen, marketingdirektør, øl,

torsdag den 13. oktober 2011

Ny sødmefyldt marcipan med skovbær - fix og færdig til brug

Odense Marcipan lancerer en helt ny færdigblandet marcipan med skovbær.
Den nye marcipan er baseret på den velkendte originale marcipan fra Odense,
der er tilsat en frisk og sødmefyldt smag af rigtige skovbær.

Skovbærmarcipanen er nem at arbejde med og klar til brug i konfekt, kager og desserter. Den kan f.eks. hurtigt trilles til kugler og overtrækkes med chokolade. Så har man straks en omgang indbydende skovbærkonfekt. Marcipanen kan også røres i blød is og serveres som en smagfuld isdessert.

Skovbærmarcipanen kan naturligvis også indgå i kager og muffins, hvor hele smags-oplevelsen løftes med et strejf af mandler og skovbær.

Odense Ren Rå Marcipan med Skovbær lanceres i en brugervenlig emballage, som kan genlukkes og opbevares i køleskabet. En pakke skovbærmarcipan indeholder 400 g og koster omkring 50 kroner i butikkerne.

Opskrift: chokoladestykker med skovbærmarcipan
100 g ODENSE Hvid Chokolade
100 g ODENSE Ren Rå Marcipan med Skovbær
50 g mandler

Marcipanen skæres i tern. Chokoladen smeltes over vandbad. Mandlerne ristes i ovnen i 15 min. ved 180° C. Det hele røres sammen og fordeles i et jævnt lag i en aluform. Sættes på køl i min. 2 timer og udskæres i passende stykker inden servering.

Opskrift: SKOVBÆR muffins (12 muffins)
125 g blødt smør
150 g sukker
75 g ODENSE Ren Rå Marcipan med Skovbær
3 æg str. L
150 g hvedemel
1 tsk. bagepulver
1 dl mælk
Glasur: Flormelis og vand rørt sammen

Rør smør, sukker og revet marcipan blødt og cremet og pisk herefter æggene i ét ad gangen. Sigt hvedemel og bagepulver i dejen og rør det sammen med mælk. Fordel dejen i muffinforme og bag kagerne ved 175° C i 20-25 minutter. Mærk efter med en gaffel om kagerne er bagt. Afkøl kagerne på en bagerist

Dekorér kagerne med hvid glasur og marcipanblomster. Find den enkle vejledning
www.odense-marcipan.dk under Den Søde Skole.

Læs mere her

tags: Odense, chokolade, muffin, Ford, øl,

onsdag den 5. oktober 2011

Spøgelser er da noget man spiser

Efterårsferien og halloween er over os, og det skal fejres med en fristende omgang fløde-bolle-gys med lakridssmag

Dette skal du bruge for af lave16-18 uhyggelige flødeboller:

125 g Original ODENSE Marcipan
50 g mørk chokolade

150 g sukker
1/2 dl vand
75 g pasteuriseret æggehvide
1-2 tsk. lakridspulver eller knust tyrkisk peber

200 g hvid chokolade
50 g mørk chokolade

Det går ikke grueligt galt med denne fremgangsmåde:

Rul marcipanen til en aflang pølse med en diameter på 3 cm og skær den i 16 - 18 skiver. Bag dem på en bageplade i 6 min. ved 180° C til de er gyldne. Smør marcipanskiverne med smeltet mørk chokolade og sæt dem til afkøling. Vend dem når chokoladen er stivnet.

Bring sukker og vand i kog og kog i 4-5 min. til konsistensen er som klar sirup. Bruger du et sukkertermometer skal temperaturen vise 117° C.

Pisk æggehviden stiv og pisk derefter sukkermassen langsomt i. Pisk fortsat i 6-8 min. til massen er sej og luftig og smag til med lakridspulver.

Kom det i en sprøjtepose og sprøjt det i små toppe på marcipanbundene. Flødebollerne bages 5 min. ved 180° C og afkøles, så de får en fast overflade, inden de overtrækkes med chokolade.

Hak den hvide chokolade. Smelt halvdelen over vandbad, tag skålen af varmen og rør den anden halvdel i. Overtræk flødebollerne med hvid chokolade. Brug en ske og drej flødebollen samtidig med at chokoladen hældes over.

Når den hvide chokolade er størknet laves øjne og åben mund med smeltet mørk chokolade.

Læs mere her

tags: chokolade, øl,

tirsdag den 4. oktober 2011

Skål i Aalborg Jule Akvavit for 30. år i træk

Mere end seks millioner gange skåler vi i Aalborg Jule Akvavit, når vi mødes omkring julefrokostbordet for at fejre højtiden. Traditionen tro hylder Aalborg Jule Akvavit det gamle akvavithåndværk - i år med den 30. udgave i rækken. Til anledningen tappes den kraftige luksusakvavit i nummererede flasker og i begrænset antal.

Aalborg Jule Akvavit blev oprindeligt til som en hyldest til opskriften på den fineste akvavit fremstillet i slutningen af 1800-tallet. I dag står flasken som et symbol på julen og hyggen, når familie og venner samles om den traditionsbundne julefrokost.

Aalborg Jule Akvavit er nu på gaden i sin 30. udgave og indledt med et ?skål?, vil danskerne igen løfte det lille glas med Aalborg Jule Akvavit mere end seks millioner gange, bare i år, vurderer Gitte Seierup, Senior Brand Manager for Aalborg Akvavit ud fra salget gennem årene.

En del af forklaringen bag succesen er den skulpturelle flaske, der hvert år bringer akvavitten på bordet i et nyt elegant design. Det har for længst gjort Aalborg Jule Akvavit til såvel samlerobjekt, såvel som klassisk værtsgave og julegave.

Tappes til mere end ét godt formål
Indholdet destilleres efter samme hævdvundne opskrift som altid med fokus på styrken, en god mængde krydderier og finsprit af høj kvalitet. ?Alkoholstyrken ligger traditionen tro på 47%, akkurat som da brændevin blev fremstillet for over 100 år siden. Smagen er fyldig med tydeligt præg af kommen og diskrete noter af dild og fennikel, og hertil kanel og appelsin til at fuldende julestemningen,? siger Lars Kragelund, destillatør og R&D-direktør ved Aalborg Akvavit, om juleakvavittens karakter.

Som noget nyt tappes Aalborg Jule Akvavit i et begrænset antal nummererede flasker. De første 10 flasker sættes i samarbejde med Lauritz.com på velgørenhedsauktion 7.-21. november, hvor knap 17.000 tilhængere på Aalborg Akvavits facebookside afgør ved afstemning til hvilket formål. Lauritz.com donerer i den forbindelse alle køber- og sælgersalærer samt hammerslagsgebyrer til den gode sag.

Aalborg Jule Akvavit kommer i år i en eksklusiv sort gaveæske pyntet med et smukt gyldent julehjerte og et diskret 30-tal i baggrunden. Den forhandles i velassorterede supermarkeder til 199,95 kr. og i udvalgte frokostrestauranter.

###

Om Aalborg Jule Akvavit
- 30. udgave af Aalborg Jule Akvavit i år. Tappes traditionen tro i en nydesignet smuk flaske og, som noget nyt, i et begrænset antal nummererede flasker. Kongehuset modtager de første unummererede flasker præget med Hendes Majestæt Dronningens navn

- Velgørende auktion fra 7.? 21. november af de 10 første flasker i samarbejde med Lauritz.com. Knap 17.000 Aalborg Akvavit-tilhængere på facebook stemmer om hvilket formål, pengene skal gå til

- Inspiration til flaskens udformning er hentet fra akvavitten selv. Den elegant afrundede flaske er således døbt ?Dråben?, fordi man uvilkårligt kommer til at associere flaskens fine facon med de funklende klare dråber

- Mere end 6 millioner ?skål?. Vurderet på tidligere års salgstal vil danskerne alene i år skåle mere end 6 millioner gange i Aalborg Jule Akvavit

- Langt mellem snapsene. I slutningen af 1800-tallet var der et hav af små producenter og hjemmebrænderier, og kvaliteten var ikke altid lige god. I 1881 blev De Danske Spritfabrikker stiftet og satte nye standarder for kvalitetsakvavit

- Spendrup-graden. I starten af 1800-tallet opfandt teolog og brændevinsbrænder Peter Mathias Spendrup en målestok for alkoholgraden. Det var en årrække den officielle målestok for dansk brændevin. Aalborg Jule Akvavit er med sine 47 % vol. 8 grader Spendrup

- Serveringsforslag. Aalborg Jule Akvavit står sig rigtig godt til klassikere som stegt sild, flæskesteg og sylte, men med sin kraftige alkoholstyrke er den en kompetent ledsager til stort set alle julens retter

- Serveringstemperatur har stor betydning for oplevelsen af en snaps. Serverer du snapsen kold, dæmper du i reglen oplevelsen af styrke og smag. Serverer du den ved stuetemperatur, får du i stedet flere duft- og smagsnoter med

- Snapse-applikationen. Med Aalborg Akvavits iPhone-applikation, Snapseguiden, kan yndlingssnapsen parres med frokosten, og man kan gå på opdagelse i det brede smagsunivers. Kan downloades fra iTunes

- Forhandles i velassorterede supermarkeder til 199,95 kr. og i udvalgte frokostrestauranter

###

Om De Danske Spritfabrikker / Pernod Ricard Denmark A/S
De Danske Spritfabrikker er et paraplynavn under Pernod Ricard Denmark A/S og omfatter virksomhedens lokale brands Aalborg Akvavit og Gammel Dansk. Pernod Ricard Denmark er ejet af den franske Pernod Ricard-koncern, som er den ene af verdens to største spiritus- og vinvirksomheder. I Danmark er Pernod Ricard markedsleder med markedets bredeste sortiment, der spænder fra stærke internationale mærker som Absolut Vodka, Jameson whiskey, Havana Club rom og Jacob?s Creek vin til lokale klassikere som Aalborg Akvavit og Gammel Dansk. Du kan læse mere på www.pernod-ricard-denmark.com eller www.aalborgakvavit.dk.

Læs mere her

tags: direktør, restaurant, Danmark, Dronningen, downloade, Havana, Aalborg, julegave, virksomhed, Lauritz.com, velgørenhed, supermarked, krydderi, penge, iPhone, stemmer,

lørdag den 1. oktober 2011

Hvorfor have et engangsknald, når man kan have en fast partner?

Et nyt koncept giver hjemmesiderne med "dagens tilbud" baghjul.

Konceptet hedder MenuCard, og er en medlemsklub der tilbyder mellem 30% til 50% rabat på maden. I dag er mere end 75 restauranter allerede tilknyttet konceptet. På MenuCards hjemmeside kan medlemmerne nemt se hvor rabatten gælder og kan her på overskuelig vis vælge blandt alle restauranterne. MenuCard kan benyttes til alle måltider alle dage og rabatten gør det attraktivt for de sultne medlemmer at spise ude frem for hjemme. I forhold til de koncepter, der kun tilbyder én rabat om dagen, har medlemmerne hos MenuCard et væld af valgmuligheder, når der skal spises ude - på farten eller under hyggelige omstændigheder med venner og familie.

MenuCard blev lanceret den 1. august i år og siden lanceringen er det gået rigtig stærkt. I slutningen af september, knap to måneder senere, havde MenuCard over 14.000 private medlemmer. ?Vi modtog en tilbagemelding om ca. 900 restaurantbesøg de første tre dage efter de første medlemmer modtog deres kort." - fortæller Nicklas Stenfeldt (medstifter af MenuCard). "Vi er overraskede over, hvor hurtigt folk tog deres MenuCard i brug, og vi er glade for den store interesse. Responsen fra restauranterne er yderst positiv - de oplever flere faste besøgende, og vi kan mærke at interessen fra naborestauranterne er stigende.? fortsætter han.

MenuCard startede i København, hvor der allerede nu er godt gang i besøgene. Den store efterspørgsel har fået MenuCard til at lancere konceptet i Aarhus den 3. oktober, idet der allerede er over 1.600 medlemmer i Aarhus-området. ?På sigt ønsker vi at åbne op for konceptet i hele landet og vi ser MenuCard som folkets faste spisepartner, der vil revolutionere spisevanerne i Danmark? afslutter Nicklas Stenfeldt med et glimt i øjet.

Læs mere her

tags: København, restaurant, Danmark,