lørdag den 11. september 2010

Wiibroe støtter de lokale

Wiibroes Bryggeri lancerer sin store sommerkampagne, der for alvor skal bringe Wiibroes synlighed tilbage i det nordsjællanske gadebillede.

Wiibroe sætter 100.000 kr. på spil til støtte af lokale projekter, ideer eller aktiviteter, og lader det være op til lokalbefolkningen at afgøre, hvem der i sidste ende får glæde af støtten.

Wiibroe har sine rødder i Helsingør og er bredt kendt som Nordsjællands lokale ølmærke. Det er dog en kendsgerning, at Wiibroe ikke længere brygges i Helsingør, men derimod i Fredericia, og at mærkets synlighed i gadebilledet, der før blev udgjort af ølkuske, Wiibroe lastvogne og traditionel markedsføring, for en tid har været forsvundet. Senest har der endda gået rygter om, at Wiibroe skulle være på vej ud af markedet.

Med sommerens Wiibroe kampagne "Støt de lokale det gør Wiibroe" slår vi fast, at der IKKE er planer om at lukke Wiibroe ned. Tværtimod vil vi bringe Wiibroe tilbage i det nordsjællandske gadebillede og fastholde mærket i lokalområdet som hele Nordsjællands øl. Kampagnen strækker sig over hele sommeren og skal både aktivere, involvere og belønne de lokale, der gør en forskel.

Wiibroe støtter de lokale
Kampagnen "Støt de lokale det gør Wiibroe" har til formål at støtte lokale initiativer i form af ideer, projekter eller aktiviteter indenfor musik, teater og sport i området "Wiibroe Amt". Wiibroe Prisen gives til at opfylde en drøm, et ønske eller et projekt, der ellers ikke ville kunne realiseres.

Således skal Wiibroe Prisen gøre "Wiibroe Amt" til et dynamisk sted at bo ved at støtte lokale, kreative og nyskabende initiativer, der er til gavn, glæde og nytte for lokalbefolkningen. Der er i alt 100.000 kr. på spil, som fordeles blandt 5 vindere, og vi lader lokalbefolkningen afgøre, hvem der i sidste ende får støtten.

Læs mere her

Ingen kommentarer:

Tilføj en kommentar