mandag den 15. november 2010

Danskerne køber Sushi online

Just-Eat som er Danmarks største madportal ønsker at være kendt for andet end pizza og fastfood. Selskabet har derfor sat alle sejl ind på at sikre brugerne får adgang til Sushi, Thai, indisk og andre former for mad som gør, at Just-Eat i fremtiden bliver opfattet som Danmarks madportal nr. 1.

Fokus rettet imod Sushi

Morten Larsen, Adm. Direktør udtaler Vi har arbejdet specifikt imod at lave aftaler med Sushi restauranter i København, det er lykkedes og vi samarbejder nu med flere end 20 restauranter. Årsagen til at Just-Eat har valgt at sætte fokus specifikt på Sushi restauranter er for at opnå et bredere og dybere sortiment hvilket skaber valgmuligheder for forbrugerne herudover er Sushi jo trendsætter og en populær spise udtaler Adm. Direktør Morten Larsen.

Just-Eat formidler hver måned flere end 600.000 måltider til sultne danskere over hele landet. Kampagnen rettet imod andre typer restauranter er nu skudt igang og Just-Eat salgsstyrke jagter nye kunder som ønsker at hæve omsætningen ved at tilbyde udbringning.

Ude godt hjemme bedst

Mange restauranter har ikke deres egen udbringning, derfor har vi en Delivery-service så Just-Eat afhenter maden og bringer den direkte hjem i stuen til sultne danskere som vil spise Suhsi hjemme i stuen udtaler Adm. Direktør Morten Larsen.

Just-Eat ekspanderer kraftigt og findes nu i følgende lande: Danmark, England, Sverige, Irland, Holland, Belgien og flere lande er på vej.

Læs mere her

tags: England, København, Holland, restaurant, Danmark, Sverige, portal, Belgien, omsætning,

Ingen kommentarer:

Tilføj en kommentar