onsdag den 8. december 2010

Det skal være nemt og bekvemt at handle på nettet, også efter at varen er bestilt

Du sidder bekvemt derhjemme og udvælger dine varer. Du har både information og billeder til rådighed, og turen gennem "kassen" er helt uden kø. Efter få klik foran skærmen er ordren lagt, og du læner dig forventningsfuld tilbage og glæder dig til varen kommer.

Men her går det så galt. Dels venter du i dagevis på forsendelsen, og da den endelig bliver leveret, konstaterer du, at varen ikke kunne klare turen fra leverandøren til dig, og er blevet beskadiget. Eller du var ikke hjemme og skal derfor nu alligevel ud at køre for at hente varerne på et udleveringssted langt fra din bopæl.

Den besparelse man ofte opnår ved at handle på nettet kan hurtigt blive sat over styr, hvis man skal bruge både tid og penge på at reklamere en beskadiget vare, og alligevel skal på posthuset for enten at returnere den, eller bare for at afhente varer, der blev forsøgt leveret, medens man ikke var hjemme.

"En god oplevelse er ikke alene besparelsen og det bekvemme ved selve købet på nettet, men den totale oplevelse lige fra man er landet på webshoppen, til varerne er blevet leveret af en flink chauffør, der har båret det hele lige til døren" siger Bo Otterstrøm, der er indehaver af webshoppen klubvin.dk.

For at være helt sikre på at kunne give kunderne den bedst mulige oplevelse ved at handle på nettet, har klubvin.dk nu valgt at bryde med de traditionelle transportører og fokusere mere på leverancen. Man har indgået et samarbejde med transportøren VinGaloppen, som fremover vil bringe vin, vinreoler og tilbehør ud til alle klubvin.dk’s mange kunder. "VinGaloppen’s to målrettede specialer er dels god kundeservice og dels at være Danmarks dygtigste, når det handler om transport af vin. VinGaloppen sikrer klubvin.dk’s kunder den bedste service med hurtig og præcis levering lige til døren" siger Bo Otterstrøm og fortsætter "Med valget af VinGaloppen bliver det endnu lettere at modtage varer fra klubvin.dk. Tidligere blev vin, reoler og tilbehør sendt med Postdanmark og fragtmænd, men desværre viste erfaringerne, at mange pakker blev ødelagt under transporten, ligesom mange kunder selv skulle hente deres pakker på et posthus eller ved et fjerntliggende udleveringssted. Det var ikke godt nok for klubvin.dk, så nu glæder vi os over at kunne yde vores kunder en unik oplevelse lige fra bestilling til levering".

klubvin.dk kan fremover hurtigt og sikkert levere varer til hele Danmark, og som en ekstra service tilbyder klubvin.dk, at man bliver varslet umiddelbart inden levering, så man har mulighed for at kunne være hjemme, når varen leveres.

Om klubvin.dk
klubvin.dk er e–mærket og kontrolleres af e–handelsfonden, hvilket garanterer en tryg og etisk korrekt handel med blandt andet fuld returret på uåbnede flasker. Via sin brugervenlige webshop sælger klubvin.dk vin, vinskabe, vinreoler, gaveartikler og vintilbehør til private, virksomheder, klubber og foreninger. Klubvin.dk tilbyder også skræddersyede løsninger til foreninger, klubber og personaleforeninger, hvor der tilbydes arrangementer, materialer og særligt attraktive indkøbsordninger.

Klubvin.dk åbnede i 2005 og har siden fordoblet sin omsætning år for år. Butikken drives af Bo Otterstrøm, som har beskæftiget sig professionelt med vin gennem mange år.
 

Læs mere her

tags: Danmark, omsætning, virksomhed, penge, forsendelse,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar