lørdag den 27. november 2010

CULT A/S er stolte over at kunne præsentere den guddommelige hyldeblomst cider MOKAÏ

Bad Request

CULT A/S lancerer nu et nyt guddommeligt produkt. En cider, men ikke en hvilken som helst cider. En cider med smag af hyldeblomst, energi og naturligvis alkohol. Produktet har med sin naturlige sødme og friskhed en bred appeal. Smagen er naturligvis unik og MOKAÏ™ er den mest originale cider på markedet med smag af hyldeblomst. Emballagens design skiller sig ligeledes markant ud og der er ingen tvivl om at dette bliver sommerens og fremtidens foretrukne cider!

 

 

MOKAÏ™http://www.cult–party.com/mokai/">MOKAÏ™> lanceres i uge 16, og d. 16. april får MOKAÏ sin første store apperance, når CULT A/S slår dørene op til et brag af en eksklusiv lanceringsfest med masser af kendte gæster og store performere.

 

CULT A/S har siden lanceringen af CULT SHAKER™ i 2003 været markedsledere inden for cider med alkohol og har med dette produkt markeret sig overlegent hos målgruppen 18–25 år. ”Med lanceringen af MOKAÏ™ regner vi med at ramme den lidt ældre og mere sofistikerede målgruppe” siger Lars Klausen, Adm. Direktør hos CULT A/S – ”Vi har efterhånden en bred produktportefølje og med MOKAÏ™ satser vi på at øge CULT kendskabsgraden hos den mere modne forbruger”.

 

Det er ikke blot CULT">http://www.cult–party.com/">CULT A/S selv der er ovenud begejstrede for dette nye produkt. Både distributører, kæder og grossister har alle taget MOKAÏ™ i sortiment og har store forventninger til salget. ”Det har været fantastisk at kunne præsentere et så unikt produkt som MOKAÏ™ til vores kunder og møde så bred en opbakning. Vi har selv store forventninger til MOKAÏ™, og vi glæder os rigtig meget til at få MOKAÏ™ i handlen, og dele smagen og oplevelsen med resten af Danmarks befolkning.”–Siger Lars Klausen begejstret.

 

MOKAÏ™ bliver produceret i 27,5 cl. glasflaske samt 33 cl.


 

Læs mere her

tags: 2003, Danmark, energi,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar