fredag den 29. juli 2011

Salget af økologi vokser i SuperBrugsen

18 år efter, at SuperBrugsen skabte det økologiske boom i Danmark, gennemfører kæden en stor kampagne, der bl.a. omfatter 20 procent rabat på over 500 forskellige økologiske varer

Under mottoet ?Økologi - Her, der og allevegne? indleder SuperBrugsen en ny stor kampagne for økologiske varer 1. august.

Da er det 18 år siden, at kæden skabte det folkelige gennembrud for økologien med massive prisnedsættelser på de økologiske varer og markant markedsføring. Det skabte et boom i salget, som siden er vokset år for år. Siden da har det været vigtigt for SuperBrugsen, at være førende indenfor økologi.

?Trods generel tilbageholdenhed hos forbrugerne bliver interessen for økologi ved med at vokse. Alene i 1. halvår af i år er salget øget med 4 procent,? siger Helle Mikkelsen, food- og nonfoodchef i SuperBrugsen.

Helt konkret giver SuperBrugsen i uge 32, 20 procent rabat på alle økologiske varer.

Og i hele august vil der være ekstra ordinært mange gode tilbud på økologi. Dertil kommer mange aktiviteter, eksempelvis smagsprøver i de 260 butikker over hele landet.

Med den nye kampagne Økologi - Her, der og allevegne vil SuperBrugsen tydeliggøre, at kæden har et meget bredt udvalg af økologiske varer, der er til at betale. Med over 500 økologiske varer på hylderne, er der altid noget for enhver smag og man finder dem overalt i butikken.

Yderligere information: Food- og nonfoodchef Helle Mikkelsen, 51 59 36 21.

Læs mere her

tags: markedsføring, Danmark, SuperBrugsen,

Ingen kommentarer:

Tilføj en kommentar