lørdag den 8. februar 2014

Danske mænd elsker rom og cola

FashionPeople - fashion for the people

Du er her: Forside
404 - sorry
 
FIND BUTIK HER

  




SENESTE NYT





Artikler




 
NYESTE BUTIKKER


SENEST OPDATEREDE BUTIKKER



MEST BESØGTE BUTIKKER



MINDST BESØGTE BUTIKKER



TILFÆLDIGE BUTIKKER


Seneste Søgninger


Tøj
Gør FashionPeople til din startside - Tilføj FashionPeople til foretrukne - Privacy Policy
Ny undersøgelse viser, at 64% af alle danske romdrikkere er mænd. Og knap halvdelen af den rom vi drikker i Danmark nydes med cola. Derfor er der også god grund til at hæve standarden. Det mener spiritusfabrikanten Pernod Ricard, der med en anderledes gylden rom vil løfte den klassiske drink til nye højder.
Når danskerne drikker rom, skal der gerne cola i. Ifølge ny undersøgelse foretaget af analysebureauet Bonamy Finch Ltd. bliver hele 48% af den rom danskerne drikker nemlig nydt som en klassisk rom og cola. Og her er det især mændene, der hælder i glasset.

Nu kan den simple drink se frem til en opgradering med en anderledes rom, der ifølge Pernod Ricard giver en helt ny og fyldig smagsoplevelse og tilføjer blødhed til den kendte klassiker. Ifølge marketingdirektør Adeline Skov fra Pernod Ricard, er der tale om en tydelig opgradering og en rebranding af drinken rom og cola.

"Rom og cola skal ikke længere være en flad fornemmelse med discount-rom fra barskabet. Nu er der tale om en ægte cubansk Havana Club rom, der er tilgængelig uden at danskerne skal grave dybt i lommerne," siger Adeline Skov.

En rom, der rammer plet
Havana Club Añejo Especial, som er navnet på den nye lancering, har en lagringsproces på op til fem år. Rommen bliver kvalitetssikret af de ægte Maestros Roneros (Rom-mestrer), der med know-how og adskillige års erfaring kvalitetssikrer hver en dråbe. Den gyldne farve får rommen dels fra lagringsprocessen, der foregår naturligt på unge egetræsfade. Dette bidrager til en aromatisk karakter, der sammen med noter af vanilje, kanel og appelsinskal skaber en helt ny smagsoplevelse.

"Vi glæder os til at vise danskerne hvordan rom og cola også kan smage. Selv er vi ikke i tvivl, men vi håber også at befolkningen er enige, når vi siger at der her er tale om en kvalitetsrom, der når helt nye højder," udtaler Adeline Skov fra Pernod Ricard Danmark.

Den nye Havana Club Añejo Especial er en anelse sødere end resten af sin Havana Club-familie, hvilket gør at den passer særligt godt til cola og lime – også kendt under navnet Cuba Libre.

Havana Club Añejo Especial er netop landet i butikkerne.
Vejl udsalgspris,159.95 DKK for 70 cl.



Læs mere her

tags: Danmark, direktør, Cuba, Havana, Rom, cola, marketingdirektør,

Ingen kommentarer:

Tilføj en kommentar