fredag den 7. februar 2014

Facebook går i sort

FashionPeople - fashion for the people

Du er her: Forside
404 - sorry
 
FIND BUTIK HER

  




SENESTE NYT





Artikler




 
NYESTE BUTIKKER


SENEST OPDATEREDE BUTIKKER



MEST BESØGTE BUTIKKER



MINDST BESØGTE BUTIKKER



TILFÆLDIGE BUTIKKER


Seneste Søgninger


Tøj
Gør FashionPeople til din startside - Tilføj FashionPeople til foretrukne - Privacy Policy
Danskerne elsker lakrids. Og is. Og kombinationen. Tusindvis har allerede klikket på stemmeknapperne, når Frisko gentager Zapp-succesen og lader danskerne ønske deres favorit-is tilbage i deres sortiment via Facebook. Engagementet er stort, og storfavoritten er sort.
Januars minusgrader tilbageholder ikke danskerne for at tænke på is. Nu er det igen op til befolkningen, via Facebook, at give deres ønske om et retro-is comeback til kende. På bare få dage har over 10.000 danskere allerede stemt med og begejstringen omkring is-kandidaterne er stor.

Sidste år var det den ikoniske Zapp, der gjorde comeback med over 50.000 likes, mens det i år er lakrids-isen Kung Fu Black, der hurtigt har markeret sig som storfavorit i konkurrencen mod andre gamle klassikere som Solero Berry Berry, MiniMilk og Frisko Dynamite.

- "Vi er meget glade for det store engagement omkring årets isvalg. Sidste års Zapp comeback var resultatet af at lade danskernes stemmer blive hørt, og Zapp blev blandt de mest solgte is i 2013 – derfor ser vi det som en sikker succes at lade afgørelsen være op til forbrugerne," siger Ditte Nielsen, der er brand manager hos Frisko.

Som en af sidste års mest solgte is, er Zapp igen i år sikret en plads på iskortet, og nu er det altså op til danskerne at vælge endnu en favorit.

Lakrids-is er det nye sort
Ser man på tidens tendenser, er det ikke nogen overraskelse, at lakrids-isen har førertrøjen: I 2013 blev der nemlig solgt hele otte gange så meget lakrids-is, som året før i 2012. Nærmere bestemt drejer det sig om 442.000 liter solgt lakrids-is, fortæller tal fra Analysebureauret Nielsen.

Isvalget fortsætter frem til den 31. januar, hvor alle danskere (også dem under 18 år) har mulighed for at bringe valget i retning af deres personlige favorit. Ind til videre ser det sort ud.

Læs mere her

tags: 2013, Facebook, comeback, 2012, konkurrence, stemmer,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar